Neslyšící a nedoslýchaví

Přehrát video

Na všech pobočkách nabízíme službu on-line přepisu nebo on-line tlumočení pomocí aplikace Tichá linka

Aplikace efektivně nahrazuje službu fyzicky přítomného tlumočníka či přepisovatele.
Máte dvě možnosti, jak službu využít:

Doporučujeme sjednat si schůzku s poradcem dopředu (níže jsou návody, jak na to).
Na pobočce se vždy prokažte kartičkou, kterou si stáhnete zde.

Vzor kartičky pro neslyšící

Mobilní aplikace Tichá linka (doporučená služba)

Logo aplikace Tichá linka

Přes mobilní aplikaci Tichá linka můžete jednoduše komunikovat s bankéřem při návštěvě pobočky - využít můžete buď online tlumočení nebo online přepis a to bez předchozí objednávky. Online tlumočení lze použít i při volání na infolinku České spořitelny 800 207 207.

Stáhněte si mobilní aplikaci Tichá linka do svého mobilního zařízení nebo do tabletu.

Jak využít aplikaci Tichá linka pro návštěvu pobočky

Stáhněte si textový návod v pdf.

Výhody mobilní aplikace

  • Aplikace vám umožní okamžitý online přepis mluvené řeči nebo online tlumočení do českého znakového jazyka
  • Přímo v aplikaci si můžete zarezervovat čas tlumočníka pro návštěvu pobočky
  • Komunikujte jednoduše na pobočkách České spořitelny po celé republice
  • V aplikaci si můžete najít nejbližší pobočku České spořitelny
  • Zajišťujeme kvalitní tlumočníky a přepisovatele
  • Aplikaci máte stále u sebe a můžete ji kdykoli využít

Objednání Tiché linky u poradce

Pokud si nemůžete stáhnout aplikaci Tichá linka (nemáte chytrý telefon), rezervaci na
online přepis nebo tlumočení včetně schůzky s poradcem si můžete vytvořit takto:

  1. Ve vyhledavači poboček (formulář níže nebo na stránce Pobočky a bankomaty) vyhledejte pobočku, kterou chcete navštívit.
  2. Otevřete detail pobočky a klikněte na tlačítko "Objednat se"
  3. V objednávkovém formuláři zaškrtněte možnost služby on-line tlumočení nebo on-line přepis